واردات شال و روسری از ترکیه سال‌ها است که مورد توجه فروشندگان و تاجران است به این دلیل که پوشاک و لباس‌های ترک در بازار ایران طرفداران زیادی دارند. این محبوبیت از کیفیت بالای این محصولات، زیبایی و مطابق مد روز بودن سرچشمه می‌گیرد و شال و روسری ترک هم از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه مدلینا، به عنوان یکی از برترین برندهای روسری در ایران، به بررسی این امر می‌پردازد.

مزایای واردات شال و روسری از ترکیه

ترکیه که از همسایگان هم مرز با ایران است از دیرباز مراودات تجاری بالایی با ایران داشته است و به دلیل رابطه خوب این دو کشور با یکدیگر، ترکیه همیشه یکی از مقاصدی بوده است که وارد کنندگان کالا و تجار به آن توجه داشته‌اند‌. واردات از این کشور با سرعت بالایی صورت می‌گیرد که یکی از دلایل آن مسافت و فاصله کمی است که بین این دو کشور وجود دارد ضمن اینکه ترکیه نزدیک‌ترین راه برای وارد شدن به بازار اروپا است و دسترسی به بازارهای بین المللی و خرید کالا با واسطه ترکیه هم امکان پذیر می‌شود. اجناس ترک در مقایسه با کالاهای اروپایی و امریکایی قیمت خیلی مناسب‌تری دارند و در عین حال از جنس خوب، کیفیت بالا و طراحی مطلوب و زیبایی بهره‌مند هستند.

در مقوله واردات انواع شال و روسری از این کشور، این مبحث ارزشمند است که این کشور خود به عنوان کشوری مسلمان، افراد محجبه زیادی دارد. همچنین این کشور از صنعت لباس به عنوان یکی از صنعت‌های پولساز خود استفاده می‌کند و در منطقه جز کشورهای برجسته در عرصه مد و فشن است. همراهی این دو موضوع سبب می‌شود که همواره بتوانیم شال و روسری مطابق آخرین مد روز را با کیفیتی بالا از این کشور وارد کنیم. چرا که بر خلاف کشورهای اروپایی و آسیای شرقی، مردم این کشور هم استفاده مشابه ایران از روسری دارند و کاربرد آن را شال و یا دستمال گردن نمی‌دانند. در کنار این موضوع، با توجه به محبوبیت کالاهای ترک در بازار ایران، واردات این محصولات سود بالایی دارد.

به بیان دیگر می‌توان گفت که اجناس ترک مرغوب هستند، طراحی به روز و زیبایی دارند علاوه بر این، به دلیل نزدیک بودن فرهنگ‌ها، طراحی‌ها نزدیک به سلیقه و انتخاب خانم‌های ایرانی هستند.

برای ورود کالا به ایران باید قوانین و مقررات مربوط به صادرات و واردات کالا در هر دو کشور رعایت شود. با توجه به اینکه هر دو کشور عضو کنوانسیون تیر هستند کارهای گمرکی با سرعت بالاتری انجام می‌گیرد و روند اداری واردات تسهیل پیدا می‌کند.

نکاتی برای خرید شال و روسری ترک

شال و روسری ترک تنوع طرح و مدل بالایی دارند و در نتیجه در زمینه واردات شال و روسری از ترکیه، هر فروشنده‌ای می‌تواند از شال و روسری‌های وارداتی محصولات مورد نظر مشتری‌های خود را پیدا کنید و تقریبا نیاز انواع سلیقه‌ها را برآورده می‌سازند. واردات و خرید شال و روسری از ترکیه در حال افزایش است اما باید اذعان داشت که این واردات باید بر اساس قوانین و مقررات گمرکی دو کشور صورت بگیرد.

در حالی که همواره یکی از روش‌های خرید شال و روسری ترک، خرید بی واسطه و مستقیم از ترکیه است که در این حالت این امکان وجود دارد که محصولات خود را بدون کمک واسطه تهیه کند، اما در این بین می‌توانید از وارد کنندگانی که این کار را انجام داده‌اند نیز اقدام به خرید کنید‌ و مشکلات مربوط به قوانین واردات را پشت سر بگذارید، چرا که تاجران بزرگی در این زمینه فعال هستند که موضوع را برای شما ساده‌تر می‌کنند.

همانطور که ذکر شد، شال و روسری ترک همیشه طرفداران خاص خود را داشته است که این محبوبیت به دلیل جنس عالی و مدل‌های زیبای آنها است. در نتیجه فروش بالای این محصولات از جمله دلایل اصلی علاقه واردکنندگان و تجار به واردات از ترکیه است‌. عموما فروشندگان برای خرید عمده شال و روسری ترک، از نمایندگی‌ها و واردکننده‌های بزرگ در ایران کمک می‌گیرند.

خرید عمده شال و روسری ترک و خرید تکی

ترکیه از نظر کیفیت محصول و نسبت کیفیت به قیمت در سطح جهانی، از رتبه بالایی برخوردار است. از طرفی در منطقه خاورمیانه از جمله بهترین تولید کنندگان پوشاک است. یکی از دلایل دیگر برتری شال و روسری ترک، جنس عالی پارچه، رنگ‌بندی و طراحی آن است به این دلیل که شال و روسری از جمله اولین چیزهایی است که در تیپ یک شخص قابل رویت هستند و شاید رنگ و مدل آن به نوعی تعیین کننده سلیقه فرد باشد‌.

برای خرید عمده شال و روسری ترک شما می‌توانید از یکی از نمایندگی‌های داخل ایران و یا وارد کنندگان مطرح در این زمینه کمک بگیرید. حال آنکه مشخصا قیمت عمده برای فروشندگان کمتر است، اما همچنان می‌توانید از طریق مدلینا انواع شال و روسری باکیفیت را به صورت تکی، از یک وارد کننده و تولید کننده دسته اول تهیه کنید. از انواع شال و روسری موجود در مدلینا می‌توان به نخی، قواره بزرگ، حریر، طرح اسپرت، ساتن، ساتن ابریشمی، ژاکارد و… اشاره کرد که همگی با تنوع بالا در این مجموعه موجود هستند.

بهترین مجموعه برای خرید شال و روسری عمده و تکی

مدلینا به عنوان یکی از فعالین صنعت تولید و واردات، یک برند شناخته شده در زمینه شال و روسری در بازار ایران است که کمک می‌کند تا محصولاتی باکیفیت را به شیوه‌ای راحت تهیه کنید. نکته‌ای که مدلینا را متمایز می‌کند تمرکز برروی کیفیت محصولات و به روز بودن آنها است.

از آنجایی که تنوع زیادی در مدل‌های شال و روسری وجود دارد، مدلینا تلاش می‌کند تا با ارائه کالکشن‌های متنوع، علاوه بر پیروی از آخرین مد روز در بازار جهانی، ویژگی‌های سلیقه خانم‌های ایرانی را رعایت کرده و طیف متنوع سلیقه‌ها را نیز پوشش دهد.

برای ارتباط با بخش فروش، از روش‌های زیر با ما در تماس باشید:

ارتباط با فروش عمده

فروشگاه آنلاین