واردات شال و روسری از چین مانند واردات سایر محصولات چینی مورد استقبال تجار و بازرگانان ایرانی است. در واقع واردات کالا از چین نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان مورد توجه است. از مزایای واردات از چین می‌ـوان به  پایین بودن هزینه تولید و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد و همین امر مهم کشور چین را به یکی از اولویت‌های سرمایه گذاران تبدیل کرده است. بر خلاف باور عامه، کالای چینی به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست، شما می‌توانید در هر رنج قیمتی، و با کیفیت‌های مختلف، به تولید کنندگان چینی سفارش تولید کالا را بدهید و این روزها نیز تمامی برندهای مطرح در سطح جهانی، تولیدات خود را در چین انجام می‌دهند. چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک در سراسر دنیا است و از جمله اقتصادهای بزرگ جهان به شمار می‌رود. شال و روسری نیز به عنوان کالاهای پر مصرف بانوان در کشور ما، گزینه خوبی برای واردات هستند. در این متن مدلینا، به عنوان یک برند مطرح در این زمینه، به توضیح درباره واردات انواع روسری یا شال از این کشور پرداخته و موضوع را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند.

مزایای واردات شال و روسری از چین

محصولات چینی که شال و روسری هم شامل آنها می‌شوند، از تنوع بالایی برخوردار هستند. امکان هماهنگی و تولید سفارشی خاص و ویژه به انواع برندها و تولیدکنندگان چینی وجود دارد. برای این امر واردکننده‌ها می‌توانند بر اساس کیفیت و ویژگی‌هایی که مد نظر دارند، کالای مورد نظر خود را سفارش دهند. در واقع وارد کننده برای سفارش و خرید کالای مورد نظر خود، به یک تولیدکننده قابل اطمینان و معتبر نیاز دارد.

روش‌های مختلفی برای خرید شال و روسری از چین وجود دارند که یکی خرید آنلاین از طریق سایت است و دیگری خرید حضوری در کشور چین. خرید از سایت و به شکل آنلاین راحت و ساده است اما ریسک بالایی دارد و حتما باید در مورد اعتبار سایت اطمینان کسب کنید، در روش‌های حضوری می‌توانید فهرست بازارهای چینی را از شرکت‌های خدمات بازرگانی تهیه کرده و به صورت حضوری برای خرید اقدام کنید. در نهایت هر دو این روش‌ها، مشکلات واردات کالا را برای خرید عمده شال و روسری خواهند داشت، اما همواره می‌توانید از واردکننده‌های مطمئن این محصولات در ایران، با قیمتی مناسب کالای خود را تهیه کنید. مدلینا به عنوان یک واردکننده آماده همکاری با شما است تا در مقدار تکی یا عمده، محصولات خود از جمله تولیدات ایرانی، محصولات وارداتی از چین یا ترکیه را به فروش برساند.

در نظر داشته باشید که برای خرید عمده، تامین نیازهای مشتری‌های مختلف و در نظر گرفتن سلایق آنها ضروری است. شال و روسری چینی به این دلیل توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند که تنوع بالایی در رنگ، جنس و طراحی دارد و از قیمت قابل قبولی هم برای اکثریت قشر جامعه برخودار است. به بیان ساده‌تر در نهایت از تولیدات کشورهای اروپایی با همان کیفیت و طرح، همواره قیمت پایین‌تری خواهد داشت. به همین دلیل، بازرگانان و تجار بر روی واردات شال و روسری از چین تمرکز بالایی دارند که برای انجام آن باید قوانین وضع شده برای واردات را رعایت کنند از جمله پرداخت حق ورودی و تعرفه‌های واردات، ارائه اصل مدرک و اسناد مربوط به قراردادها و خریدهای محموله نیز از دیگر قوانین واردات از چین است. با وجود این سختگیری‌ها، خرید از یک وارد کننده معتبر راهکار ساده‌تری به نظر می‌رسد.

واردات شال و روسری از این کشور از این جهت سود بالایی دارد که این محصولات نسبت به بازارهای جهانی قیمت پایینی دارند، ضمن اینکه طراحی به روز و جذابی دارند. واردکننده می‌تواند هر نوع سفارش و در هر مدلی را به تولید کنندگان چینی بسپارد و آنها عینا همان را تولید و تحویل میدهند. چین رابطه خوبی با ایران دارد و شاید این دلیل اصلی این مساله باشد که این کشور بزرگترین منبع کالای واردی توسط تجار ایرانی است.

نکاتی درباره شال و روسری چینی

همانطور که ذکر شد، یکی از برترین دلایل محبوبیت واردات شال و روسری و سایر پوشاک از چین تنوع بالا است. چرا که می‌توان با اطمینان گفت که نیاز همه مشتری‌ها با انواع سلیقه‌ها را تامین می‌کند. شما می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای، کالای مورد نظر خود را از بین کالاهای چینی پیدا کنید. همین دلیل خرید شال و روسری از چین یک روند صعودی و رو به افزایش دارد. شال و روسری چینی در کنار قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول و طراحی زیبایی هم دارد به همین دلیل توانسته است مشتری‌های زیادی را به سمت خود جلب کند.

شال و روسری نزدیک‌ترین محصول استفاده شده به صورت و چهره است در نتیجه در زیبایی فرد و شیک بودن ظاهرش نقش مهمی خواهد داشت. این روزها انواع شال و روسری چینی در مدل‌های متنوع و گسترده از جمله پلیسه، ساتن چینی، طرح کودک، ابریشم قواره بزرگ چینی، شال و روسری نخی و … توسط تولید کنندگان چینی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

برای بسیاری از مشتری‌ها شال و روسری قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن کالا برایشان در اولویت است. از نکات شال و روسری چینی موجود در مدلینا، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این کالاها در عین قیمت مناسب، کیفیت بالایی هم دارند.

خرید عمده شال و روسری وارداتی چین

چین از منظر قیمت محصولات تولید شده، در دنیا حرف اول را می‌زند. در خرید عمده، حتما قیمت از خرید تکی محصولات خیلی پایین‌تر است اما برای فروشندگانی که برای یک مغازه یا فروشگاه خرید می‌کنند، قیمت خرید مستقیم از چین و واردات شال و روسری از چین چندان مقرون به صرفه نیست و پیچیدگی‌های زیادی هم دارد. این افراد می‌توانند از واردکننده‌های بزرگتر محصولات خود را تهیه کنند، تا قیمت تمام شده، پایین‌تر شود.

شال و روسری وارداتی چینی در بازار، از شال و روسری‌های تولیدی سایر کشورها ارزان‌تر است که در میان آنها مدل‌های با طراحی ساده‌تر طرفداران بیشتری دارند. انواع شال و روسری‌های چینی از نظر کیفیت و جنس، متفاوت هستند و بسته به قیمت محصول تولید می‌شوند. در نتیجه اینکه از کدام واردکننده جنس مورد نظر خود را تهیه می‌کنید، اهمیت دارد.

مدلینا آماده است تا به عنوان یک وارد کننده معتبر، در مقیاس تکی و یا عمده با مشتریان عزیز همکاری داشته باشد.

ارتباط با فروش عمده

فروشگاه آنلاین