رنگ آبی کلاسیک یا Classic Blue رنگی است که کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال 2020 معرفی کرده است که طیف های نزدیک به اون با اسم هایی مثل لاجوردی و آبی سلطنتی شناخته می شه.

کمپانی پنتون به عنوان کمپانی که همه در صنعت های مختلف از چاپ تا فشن از رنگ هاشون به عنوان استانداد استفاده میکنن، هر ساله به طور غیر رسمی رنگی رو به عنوان رنگ سال انتخاب می کنه و تاثیر بزرگی هم بر روی دنیای مد میذاره.

اگر شما همراهان مدلینا دوست دارین که بتونین با توجه به رنگ امسال، استایل مد روزتون رو بسازین، با این مطلب همراه باشین، چون قرار هست سایر رنگ هایی که می تونین با این رنگ ست کنین رو بهتون معرفی کنیم.

استایل آبی کلاسیک

نارنجی: این رنگ به خوبی باعث درخشش و نمای بیشتر رنگ آبی در استایل شما می شه. این ترکیب رنگ برای مهمانی ها میتونه انتخاب عالی باشه.

زرد: زرد تقریبا با تمام طیف های آبی به خوبی ست می شه، به همین دلیل هم می تونین این رنگ رو علاوه بر آبی کلاسیک با یک یا دو طیف دیگه از آبی ست کنین.

صورتی مایل به سرخابی: اگر به دنیال یه ترکیب شاد و پرانرژی هستین این ست می تونه به خوبی این هدف شما رو برآورده کنه.

سبز تیره: از طبیعت الهام بگیرین، آبی رو در کنار سبز تیره قرار بدین و یک ترکیب تازه و با طراوت بسازین.

قرمز: آبی و قرمز از جمله رنگ هایی هستن که همیشه در کنار هم جلوه خوبی پیدا میکنن، می تونین کمی رنگ سفید هم همراه کنین تا یک ترکیب چشم نواز و کلاسیک بسازین.

طلایی: اگر دنبال ساختن یک استایل پر زرق و برق هستین، طلایی روی آبی به خوبی جلوه پیدا میکنه.

طوسی: این رنگ خنثی رو تقریبا با هر رنگی می تونین ست کنین، اما اگر میخواین در عین حال که رنگ سال رو به تن کردین، لباسی برای محیط های کاری یا درسی بپوشین، ترکیب این آبی با طوسی روشن یک انتخاب هوشمندانه و امن هست.