رنگ های ترند بهار 2020

رنگ‌ ترند بهار ۲۰۲۰ الهامی از رنگ‌های پرانرژی و شاد هستند. از قرمز پررنگ و آتشین تا دارچینی کلاسیک، از زعفرانی زنده تا سایه‌های آبی و سبز. در زیر ما هفت ترند بزرگ بهار رو باهم بررسی می‌کنیم که قطعاً این رنگ ها را در فصل بهار در همه‌جا مشاهده می‌کنیم. همین حالا میتونید با خرید شال و روسری مطابق با ترند بهار 2020 از استایلیست ها جلو بزنید.

بنفش کمپوتی

اسم این رنگ از کمپوت انگور گرفته‌شده و جزو سایه‌های بنفش تیره‌ست. این رنگ مناسب ست شدن با رنگ‌های سبک و ملایم بهار ۲۰۲۰ مثل رنگ مرجانی هست. در روانشناسی رنگ، رنگ بنفش جزو رنگ‌های سلطنتی به‌حساب میاد. روسری و شال بنفش بیشتر برای صورت هایی با رنگ پوست تیره و سرد توصیه میشه.

روسری و شال بنفش

پوست پرتقالی

ممکنه با دیدن این رنگ یاد پرتقال و زمستان بی افتید، اما این رنگ تداعی‌کننده آفتاب براق و درخشانه که حس شادی و تفریح رو در آدم زنده میکنه. نارنجی باعث افزایش اعتماد به نفس میشه. جالبه که بدونید تام فورد در فشن شو بهار ۲۰۲۰ از این رنگ در اکثر لباس هاش استفاده کرده. معمولا افرادی که شال و روسری نارنجی رو برای استایل خودشون انتخاب میکنن آدم های جسور و شادی هستن.

شال و روسری نارنجی

زرد ملایم (یا تشعشع خورشید)

طیف دلپذیر زرد خیلی کمرنگ یه بهار شاد و لطیف رو به ارمغان میاره. این رنگ تقریباً در مرز طیف رنگی کرم هست، که باعث می شه جزو رنگ‌های خنثی قرار بگیره و با هر پالت رنگی ست بشه. اگر پوست روشنی دارید و شال و روسری زرد رو برای خودتون انتخاب کردید بهتره آرایش صورتتون تند باشه تا از بی حال نشون دادن پوستتون جلوگیری کنید.

شال و روسری زرد

زرد زعفرانی

رنگ زعفرانی سایه‌ای از زرد کهرباست که جزو رنگ‌های گران قیمته و به خاطر همین اسم این رنگ از ادویه گرون قیمت زعفران گرفته شده. این رنگ مناسب بهار، گرم، پرتحرک و اشتها آوره و به پوست‌های تیره خیلی میاد. پس اگر پوست تیره دارید یکی از گزینه های مناسب برای شما شال و روسری زرد رنگ هست .

شال و روسری زرد زعفرانی

قرمز (یا شعله سرخ)

قرمز جسورانه، گرم و پرانرژیه و نمانگر اعتماد به نفس فرد هست و جزو رنگ هاییه که حتما باید در رنگ ترند بهار ۲۰۲۰ در کمد لباسهامون باشه. این رنگ برای تمامی پوست ها مناسبه و شال و روسری با رنگ سرخ صورت رو شفاف و شاداب نشون میده.

شال و روسری با رنگ سرخ

دارچینی

دارچینی ممکنه شما رو یاد عطر و طعم پاییز بنداره، اما این رنگ به خاطر تندیش باعث شده جزو محبوب های رنگ ترند بهار قرار بگیره. دارچینی با طیف مرجانی و قرمز خیلی راحت ست میشه و شال و روسری دارچینی به همه‌ی پوست‌ها میاد.

شال و روسری دارچینی

سبز آبی (یا سبز بیسکای)

اسم این رنگ از خلیجی در اسپانیا گرفته‌شده و نماد آرامش و خنکیه. درسته که رنگ سبز هنوز نتونسته برخلاف سال‌های قبل جایی تو پالت رنگ‌های محبوب بهار داشته باشه اما رنگ سبز آبی به خوبی تونسته جای خالی این رنگ رو در بهار امسال پر کنه. شال و روسری سبز آبی انتخاب مناسبی برای استفاده در استایل خیابانی هست.

شال و روسری سبز آبی

تمامی رنگ های ترند بهار 2020 در میان شال و روسری های فروشگاه مدلینا قرار گرفته . می تونید همین الان سفارش خودتون رو ثبت کنید .