رنگ ترند پاییز 2019

هرساله در دنیای مد و فشن رنگ‌هایی به‌عنوان رنگ فصلی انتخاب و معرفی می‌شوند. دانستن رنگی که مناسب با فصل و ترند روز دنیا باشد، می‌تواند کمک بزرگی در انتخاب شال و روسری به شما بکند. در ترند پاییز ۲۰۱۹ علاوه بر رنگ‌های گرم، رنگ‌های جالب و جدیدی نیز وجود دارند. شما همچنین می‌توانید ترکیب رنگ‌ها ی ترند پاییزه ۲۰۱۹ را در کالکشن پاییز شال و روسری مدلینا مشاهده و استایل خود را با شال و روسری مدلینا تکمیل کنید.

اگرچه مرجانی رنگ سال ۲۰۱۹ است اما بسیاری از برندها از طیف ترکیبی این رنگ برای سنگین‌تر و گرم‌تر کردن رنگ مرجانی در نمایش مد پاییز امسال استفاده کرده‌اند. نمایش رنگ‌هایی مانند، هلویی و صورتیِ فلامینگویی نمونه‌هایی از این ساختار رنگی منحصربه‌فرد است، و بی‌شک انتظار می‌رود به‌عنوان رنگ ترند پاییزه ۲۰۱۹ بسیار محبوب شود.

شال رنگ هلویی

فشن‌شو پاییز سال ۲۰۱۹ نمایش یک پالت عاشقانه از طیف رنگ‌های قرمز بود. رنگ‌هایی مانند شرابی، قرمز فلفلی، جگری و  آلبالویی. نقطه قوت این شو معرفی رنگ قرمز-بنفش بود که به‌زودی سطح وسیعی از بازار مد را به خود اختصاص می‌دهد.

شال قرمز-بنفش

بازگشت پیروزمندانه رنگ بنفش به صنعت مد جزو مهم‌ترین اتفاق نمایش مد پاییز امسال بود.

ارائه طرح‌هایی با ترکیب رنگ آبی-ارغوانی، اسطوخودوسی و بنفشِ یاقوتی نظر منتقدان این صنعت را به خوبی به خود جلب کرد.

البته باید این مژده را هم باید به طرفدارهای رنگ یاسی و ارغوانی بدهیم که این طیف رنگی وارث فصل قبل خود بوده و همچنان جزو رنگ ترند پاییزه ۲۰۱۹ است. این رنگ به دلیل ست راحتش می‌تواند انتخاب خوبی برای شال و روسری در این فصل باشد.

شال یاسی

استفاده از طیف زرد نباتی، کهربایی و خردلی، سایه‌هایی از پاییز را درصحنه نمایش امسال خلق کردند که نه‌تنها ظاهری شیک و منحصربه‌فرد ارائه کرد بلکه نمایشی برای ورود به فصول سرد سال نیز بود.

شال خردلی

ازآنجاکه شال و روسری همیشه نقطه عطف و تکمیل‌کننده استایل شماست، برای نشان دادن حس درونی رنگ شال و روسری بسیار مهم است. اگر در استایل خود می‌خواهید حس بی‌پروایی و پرانرژی بودن خود را به نمایش بگذارید، بدون شک انتخاب رنگ نارنجی به‌عنوان شال یا روسری مناسب شما خواهد بود. امسال طیف رنگ نارنجی در تمام برندها به چشم می‌خورد. از قرمز مایل به نارنجی گرفته تا نباتی تیره تماماً فشن شو امسال را به یک پالت پاییزه تبدیل کرده است.

نارنجی

در آخر نمایش رنگ قهوه‌ای و شکلاتی و ترکیب هوشمندانه این رنگ با خاکی و سفید خامه‌ای تکمیل‌کننده فشن شو پاییز امسال بود. تمامی رنگ‌های ترند پاییز ۲۰۱۹ را می‌توانید در مجموعه این فصل مدلینا مشاهده کنید و به استایل خود حسی تازه دهید.

رنگ قهوه‌ای و شکلاتی