رنگ زرد روشن و خاکستری، رنگ سال 2021 انتخاب شده. تصمیم گرفتیم امسال هم در کنار معرفی رنگ سال 2021 شال و روسری های ترند امسال هم معرفی کنیم. یک رنگ درخشان کنار یک رنگ خنثی می‌تونه استایل زیبایی براتون بسازه . استفاده از این دو رنگ باعث میشه امسال روحیه قوی و سرزنده ای داشته باشید. خرید شال و روسری رنگ سال به تنهایی میتونه استایل شما رو به روز کنه .

پنتون امسال دو رنگ مستقل را در کنار هم به عنوان رنگ سال 2021 معرفی کرد. از نظر پنتون ترکیب این دو رنگ، پیامی از قدرت و امید را منتقل می کنه که هم ماندگار است و هم نشاط آور .

انتخاب این دو رنگ از اتفاقات ناگوار سال 2020، همچون پاندمی کرونا و موج اعتراضات بر علیه کشته شدن سیاه پوستان، سرچشمه گرفته شده. این اتفاقات ناگوار، اهمیت ایجاد ارتباط قوی و نزدیک شدن به یکدیگر را در ذهن بسیاری از ما انسان‌ها، پررنگ‌تر از قبل کرده. جواب اینکه چرا دو رنگ انتخاب گردیده و نه یک رنگ، این هست که معضل فعلی مربوط به یک انسان نیست بلکه مربوط به بیش از یک انسان و در حقیقت کل جهان است.

بنا به گفته Laurie Pressman، معاون مدیر عامل این موسسه، ضروریت نیاز به ایجاد ارتباط و نزدیک شدن انسانها به همدیگر، عامل اصلی در انتخاب رنگ خاکستری و زرد برای سال 2021بوده؛ آن هم در برهه‌ای از زمان، که انسان‌ها نیاز به افزایش امید برای غلبه بر بلاتکلیفی‌های پیش رو و نیاز به انرژی جهت ادامه بقا دارند.

رنگ شال و روسری 2021

ترکیب زرد و خاکستری با جسارت بخشیدن به روحیه، نیاز درونی به دیده شدن، شناخته شدن و شنیده شدن صدای ما را برجسته تر می کند. ترکیبی که به بینش، نو آوری و شهود گره می خورد، احترام به خرد، تجربه و هوش، بازسازی را الهام می بخشد و ما را به سوی روش های تفکر و مفاهیم جدید سوق می دهد.

رنگ زرد روشن

زرد روشن رنگ سال 2021 انتخاب شده توسط موسسه پنتون با کد رنگی PANTONE 13-0647 یک زرد درخشان، سر زنده و با نشاط است، رنگی گرم و سرشار از انرژی خورشید.

رنگ خاکستری کامل

این رنگ سال 2021 با کد رنگی PANTONE 17-5104 نمادی از عناصر جامد، قابل اعتماد و جاودانه است که پایه محکمی ایجاد می کند. این رنگ احساس خونسردی، مقاومت و استواری را به ما تلقین می کند.

لوری پرسمن، معاون رئیس مؤسسه رنگ پنتون گفت: “هیچ رنگی نمی‌تواند معنای لحظه را درک کند؛ همه ما فهمیدیم که به تنهایی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. همه ما درک عمیق‌تری از چگونگی نیاز به یکدیگر و حمایت عاطفی و امید داریم. این ترکیبی است که بیانگر انعطاف پذیری، خوش بینی و امید و مثبتی است که ما نیاز داریم.”

 

 در سال ۲۰۲۱ ما باید احساس کنیم که همه چیز روشن‌تر می‌شود، این برای روح انسان ضروری است.

شال و روسری رنگ زرد

رنگ زرد یکی از رنگهای گرم و جز رنگهای اصلی محسوب می‌شود. از نظر طیفی، رنگ زرد میان نارنجی و سبزاست. این رنگ در بیشتر فرهنگ‌ها نمایانگر دانش و معرفت و نشانه‌ی شور جوانی، آفتاب، شادی و گرما است. شال و روسری رنگ زرد در طیف‌های مختلف طراحی و تولید شده که از آن جمله رنگ زرد تیره، زرد روشن، زرد لیمویی است هر کدام یک نماد خاص و متفاوتی برای خود دارد، رنگ زرد لیمویی که رنگ سال است، نماد شور و اشتیاق برای زندگی است.

شال و روسری رنگ خاکستری

شال و روسری خاکستری شامل هر طیف از رنگ‌های میان سیاه و سفید گفته می‌شود، نقره‌ای، طوسی، خاکستری روشن و تیره، دودی، سربی و سربی تیره طیف‌های مختلف رنگ خاکستری محسوب می‌شوند. رنگ خاکستری نماد اعتماد و اطمینان، بی طرفی، عقل و هوش، آرامش، سازش، آرامش، صرفه‌جویی، استقلال و رسمیت و گاه افسردگی است. این رنگ به تنهایی میتونه استایل شیک برای شما درست کنه .

تولید کنندگان و طراحان مطرح دنیا از برندهای معروف درصدد استفاده از این دورنگ معرفی شده هستن. مدلینا تولیدکننده شال و روسری هم مثل هر برند مطرح و باکیفیت دیگه‌ای، محصولات متنوع و با کیفیت که از این دورنگ استفاده شده تولید کرده است.

پیشنهاد میکنیم با استفده از فیلتر رنگ در محصولات، شال و روسری های مدلینا را در طیف رنگی معرفی شده مشاهده کنید. امیدواریم با استفاده از شال و روسری رنگ 2021 امسال رو قوی و با نشاط بگذرونید .