شال نخی طرح دار مدلینا دارای طرح های متنوع و طیف های رنگی جذاب و متفاوت که با توجه به جنس و ابعاد و قواره هر کدام با نوع به خصوصی از استایل ها قابل ست شدن و همخوانی می باشند.

شال های طرح دار با نوع متریال متفاوت و با کیفیت تولید وعرضه می شود که هر جنس و مدل مناسب محیط  های خاصی هستند به طور مثال جنس های لطیف مانند ساتن، لمه، حریر و… برای استفاده روزمره مناسب نمی باشد و این نوع شال ها را در مجالس و مهمانی های رسمی انتخاب می شوند. شال های نخی مناسب دورهمی ها و استفاده روزمره هستند که علاوه بر لطیف بودن و ایستایی راحت تری را به استایل می بخشند.

انواع مدل شال نخی طرح دار

شال های طرح دار مدلینا  با مدل های متنوع و متفاوت را می توانید انتخاب کنید و همچنین باید این مهم را رعایت فرمایید که استایل کلی شما باید ساده باشد تا از شلوغی بیش از اندازه آن جلوگیری شود و اجزای مختلف استایل به خوبی نمایش داده شود.

طراحی شال های مدلینا با جلوه های چشم نواز و مدرن مانند: طرح های هندسی با اشکال ریز و درشت، طرح های راه راه که حالت رسمی تری نسبت به طرح هندسی دارد و در تنوع زیاد از لحاظ خطوط عمودی یا افقی یا اریب و منحنی می باشد، طرح های گلگلی که ازترکیب یک یا چند طرح پدید آمده باشد که با ترکیب رنگی جذابیت به سزایی به شال ببخشد، طرح های خال خالی در ابعاد کوچک و بزرگ و طیف رنگی متنوع، طرح های چهارخونه ریز در جنس های ساتن ، حریر ، ابریشم و… استفاده می شود.

خرید شال نخی طرح دار

انتخاب یک شال یا روسری جذاب و مناسب می تواند جلوه ای خاص به ظاهر شما ببخشد و حتی چهره شما را شاداب تر یا سر زنده تر نشان دهد. چیزی که در انتخاب شال و روسری اهمیت دارد این است که در قدم اول رنگ شال خود را با توجه به رنگ پوست، رنگ مو و همچنین تم آرایشی خود انتخاب کنید. داشتن چهره ای گندمی و تیره یا چهره ای روشن و سفید می تواند روی انتخاب رنگ شال بسیار موثر باشد. اگر چشمانی رنگی دارید در انتخاب رنگ شال حتما به رنگ چشمان خود نیز توجه کنید.

یکی دیگر از مواردی که در شال طرح دار باید به آن توجه کنید فصول و آب و هوا است. شال های نخی پاییزه و قواره بزرگ معمولاً برای روزهای سرد سال انتخاب می شوند. می توان این شال ها را با انواع پالتو، کت یا بارانی ست کرد. این ترکیب استایل زمستانی خاصی برای شما ایجاد خواهد کرد. در فصول گرم سال نیز می توانید از شال های نخی استفاده کنید که علاوه بر خنکی، بسیار زیبا نیز هستند. این شال های تابستانی معمولاً دارای رنگ های شاد و طرح هایی شلوغ هستند.

شال و روسری مدلینا  انواع شال ها و روسری های مد روز در سایت خود قرار داده است تا انتخاب را برای شما آسان تر و مطمئن تر کند. در این سایت انواع روسری ها و شال ها را با طرح و رنگ های متنوع می توانید مشاهده کنید و مطابق با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

جدید ترین مدل های شال نخی مدلینا