شال و روسری پاییزه مدلینا کالکشن پاییز 1400 با الهام از آخرین ترندهای روز دنیا طراحی و تولید شده. در روند تولید شال و روسری پاییزه جنس و الیاف پارچه ها اهمیت ویژه ای دارد.

جنس شال و روسری مناسب فصل پاییز

در فصل پاییز که هوا معتدل هست و کم کم به سمت سرد شدن پیش می ره، به جز جنس شال و روسری هایی که برای فصل زمستان مناسب هستن، می تونین از جنس ویسکوز یا جنس کتان . جنس ویسکوز ژاکارد هم مثل ویسکوز گزینه خوبی به حساب میاد و در واقع به ویسکوزهایی گفته می شه که در خود پارچه طرح و گل دیده می شه.

شال و روسری های گرم مناسب فصل زمستان

در روزهای سرد زمستان یه شال و روسری گرم می تونن حس خوبی بوجود بیارن. جنس موهر و جنس وول از گزینه های مناسب این فصل به حساب میان.

رنگ شال و روسری پاییزه

برای فصل پاییز و زمستان بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید. رنگ های این فصل معمولا کرم، قهوه ای و نارنجی هستند. در کنار رنگ های متداول رنگ سال 2021 یعنی همان رنگ خاکستری تیره و زرد روشن نیست جزو رنگ های پرطرفدار پاییز 1400 هستند.

بهتر است طیف های رنگی گرم مانند قرمز تند و یا زرشکی را برای فصل زمستان استفاده کنید و برای پاییز، طیف رنگی را کمی ملایم‌تر اما همچنان در طیف رنگ‌های گرم انتخاب کنید.

طیف های رنگی قرمز تیره، نارنجی یا قهوه‌ای را می‎‌توان در دسته رنگ بندی های مخصوص برای فصل پاییز شمرد، ست شدن و هماهنگ بودن این رنگ ها با رنگ بندی طبیعت، بسیار زیاد است.

اگر طیف رنگی مانند نارنجی پررنگ را برای یک شال یا روسری انتخاب کردین، انتخاب بقیه استایل تون در طیف رنگی خنثی جلوه ای دو چندان به ظاهر شما می دهد.

شال و روسری پاییزه که دارای رنگ گرم و پررنگ هستند، اگر طرح و مدل ساده تری داشته باشن مناسب ترن و نقش و نگاری خلوت داشته باشند، چون رنگ آن‌ها به اندازه کافی چشم ها رو مجذوب خود می‌کند بنابراین مدل هایی  که طرح شلوغ دارن موجب درگیرکردن بیش از حد در چشم ها می‌شود.

ولی اگر استایل پاییزه شما از نظر رنگی خنثی و از نظر طرح و مدل بسیار ساده است می توانید از شال و روسری پاییزه که دارای طرح شلوغ و همچنین رنگ بندی گرم و پر رنگ هستن هم استفاده کنید.