مدل شال و روسری 99 مدلینا رو دیدید ؟ تمام تلاش ما در مدلینا رونمایی به موقع از کالکشن های هر فصل هست . طبق روال به پیشواز سال 99 رفتیم و از مدل های شال و روسری 99 رونمایی کردیم . این مطلب به شما کمک میکنه تا با ترند های بهار آشنا بشید و انتخاب شیک و مناسبی داشته باشید . انتخاب نوع شال یا روسری در درجه اول وابسته به سلیقه و علاقه افراد و در درجه دوم وابسته به نوع و تیپ صورت افراد هست . خبر خوب این که ما در مدلینا مطابق هر سلیقه و استایلی شال و روسری داریم .

* با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی هموطنان ، درجهت کاهش خرید حضوری تا پایان فصل بهار ارسال کلیه محصولات شال و روسری مدلینا رایگان می باشد . 

مدل شال و روسری 99

روسری ابریشمی یکی از مواردی هست که برای بهار 99 بسیار پرطرفداره . روسری ابریشم معمولا سبک ، مقاوم و لطیف هستند . هر چهار فصل مورد استفاده قرار میگیرن و برای فصل بهار بهترین انتخاب هستند . از خوبی های روسری ابریشمی میشه به دیرچروک شدن اون اشاره کرد .

شال و روسری حریر معمولا لطیف ، خنک ، سبک ، نازک و لخت هستند و به دلیل نازکی که دارند معمولا در فصل بهار و تابستان بسیار پرطرفدار هستند . شال های حریر مدلینا با ترکیب ابریشم و مخمل بقدری زیبا طراحی شدن که چشم هر بیننده ای رو خیره می کنند .

شال و روسری نخی قطعا همیشه جزو انتخاب های فصل بهار و تابستان هستند . شال یا روسری های نخی زیر مجموعه ی پارچه های پنبه ای محسوب می شوند که به راحتی قابل شستشو هستند و اصلا سُر نمی خورند. در این دسته ما مدل های تک رنگ فراوانی داریم برای نوروز 99 داریم که به راحتی می تونید با هر تیپ و استایلی ست کنید .

مدلینا همگام با جدیدترین مدل شال و روسری نوروز 99 ، انتخاب‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین قیمت‌ها و طرح‌ها را داشته باشید. برای آنکه یک خرید آنلاین دلچسب را تجربه کنید می توانید از فیلترهای رنگ ، سایز و جنس موجود در فروشگاه آنلاین استفاده کنید.