هر روسری برای یک مناسبت استفاده میشه . یه فرمول قطعی و مهم برای خوشپوشی اینه که لباس مناسب هر مناسبت رو به تن کنیم و روسری مون هم از این قوانین مستثنا نیست. مدلینا به عنوان متخصص در امور روسری ها در اینجا یه راهنمای کلی براتون جمع آوری کرده تا برای هر مناسبتی یک روسری مناسب رو انتخاب کنین.

اولین دیدار

در چنین روزی مهم ترین چیز اینه که خودتون باشین و سعی نکنین خیلی به چشم بیاین، از بین لباس های سبک خودتون که نو و قشنگ هم هستن یکی رو انتخاب کنین. شیک، ساده و راحت. یه روسری با طرح های درشت و رنگی یا یکی که ساده با رنگ های روشن باشه میتونه انتخاب مناسبی برای این روز به حساب بیاد.

مهمانی خانوادگی

یک مهمانی خانوادگی جایی هست که میخواین خوشتیپ و در عین حال راحت باشین. پس یک روسری راحت سر کنین و مطمئن باشین زیادی ضخیم نیست یا لیز نمیخوره. رنگ اون هم بستگی به بقیه لباس هاتون داره اما مراقب باشین زیادی پر زرق و برق نباشه.

دیدار دوستانه

این دیدار میتونه در کافه یا رستوران باشه، یه دیدار معمولی یا برای مناسبتی مثل تولد. برای چنین مناسبت هایی روسری هایی با رنگ های روشن و حتی گل دار میتونن عالی باشن.

عروسی

توی عروسی سعی کنین بهترین لباس هایی که دارین رو به تن کنین اما یادتون باشه رنگ های سفید و شیری در این مراسم مخصوص عروس هستن، اجازه بدین اون مثل المالس در شب مخصوص خودش بدرخشه شما هم میتونین رنگ های تیره تر که مناسب لباس های شب هستن رو انتخاب کنین. هر زرق و برقی مثل پارچه های لمه برای این مناسبت آزاد هست.

مهمانی شب

این مهمانی ها هم که ممکنه در تالار یا رستوران ها برگزار بشن محل خوبی برای سر کردن اون روسری های پر از طرح های مجلسی تون هستن، طرح های سنگینی که با رنگ های طلایی روی پارچه های مختلف هستن یک گزینه عالی برای مهمانی های شب به حساب میان.

ختم یا مراسم های مذهبی

اهمیت پوشش متناسب در چنین مراسم هایی بیشتر به چشم میاد. همونطوری که همه میدونن باید لباس هایی با رنگ های مشکی و تیره انتخاب کنین، در روسری تون هر نوع طرح، رنگ، لمه و .. رو هم برای خودتون ممنوع کنین اما روسری هایی توی بافت شون طرح هم رنگ پارچه دارن میتونن برای این موقعیت مناسب باشن.

محل کار

این گزینه بیشتر از هر چیزی بستگی به جو محل کار شما داره و نکته مهم راحتی هست چون قراره ساعت های طولانی اون ها رو بپوشین اما بطور کلی پیشنهاد میشه اون دسته از روسری هایی که طرح های مجلسی، طلایی و … دارن و برای مراسم های شب مناسب هستن رو کنار بذارین و یک استایل راحت و اسپرت انتخاب کنین.