چاپ دیجیتال روسری باعث می‌شود که تنوع بسیار زیادی در انواع شال و روسری باشد، در واقع با استفاده از فرآیندهای تولید انواع متفاوتی از شال و روسری مد روز تولید می‌شود که استایل و تیپ شخصی شما را تکمیل کند.

با توجه به استفاده زیاد از این نوع پوشاک در کشور ما، روسری هایی با طرح‌های ناب و خاص طرفداران زیادی دارند چرا مانند یک امضا برای استایل هستند و لطافتی مجلل ایجاد می‌کنند. فناوری چاپ دیجیتال کمک می‌کند تا طرح‌هایی با وضوح و زیبا ایجاد شوند و پارچه‌ها از طرح‌های ساده و کسل کننده خارج شده و به یک اثر هنری شگفت‌انگیز تبدیل شوند. در ادامه این متن با مدلینا همراه باشید تا توضیحات کاملی در این خصوص به دست آورید.

چرا چاپ دیجیتال ایده خوبی است؟

تفاوتی ندارد که قصد شما از چاپ دیجیتال روسری مد روز باشد یا یک دستمال گردن با طرحی خاص و یا حتی یک باندانا زیبا، در نهایت می‌توانید با طراحی‌های خاص و متنوع از جمله الگوهای هندسی و انتزاعی، نقاشی‌های دستی، طرح‌های اسلیمی یا هر چیز دیگری که مد نظر دارید، شال و روسری خود را بیارایید.

در نهایت به خاطر داشته باشید که در مدلینا طرح‌ها با جوهرهایی با کیفیت و بهترین پرینترها انجام می‌شوند تا نتایج کار چشم هر بیننده‌ای را بنوازد. این جوهرها سازگار با پوست هستند و ایجاد حساسیت نمی‌کنند همچنین ماندگار و بادوام هستند و با شستشو رنگ‌ها بهم نمی‌ریزند.

برای چاپ دیجیتال روسری چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟

مدلینا با سال‌ها سابقه در زمینه تولید شال و روسری، اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در این زمینه شناخته می‌شود. در ادامه یک راهنما برای شما تنظیم کرده‌ایم تا بدانید برای این نوع چاپ بر روی شال و یا روسری باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید:

1.      جنس پارچه:

به طور کلی دو نوع پارچه داریم، پارچه‌هایی با الیاف طبیعی و پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی. هر محصولی بر حسب نوع کاربردی که دارد ممکن از در یکی از دو دسته بالا قرار بگیرد. اما در چاپ دیجیتال روی پارچه، جنس آن اهمیت دارد. پس باید این موضوع مهم را همواره مد نظر داشته باشید و قبل از انتخاب چاپ دیجیتال و شرکت مورد نظر برای انجام این کار، جنس پارچه خود را انتخاب کنید. چرا که هر پارچه‌ای ممکن است نیاز به دستگاه و جوهر متفاوتی داشته باشد.

2.      متراژ پارچه برای چاپ دیجیتال روسری:

هر تولید کننده‌ای بر حسب شرایط و دستگاه‌های خود امکان چاپ دیجیتال برای متراژهای مختلفی را دارد. اینکه شما چه متراژی نیاز دارید بر اساس بستری که برای فروش انتخاب می‌کنید متفاوت است. برای مثال معمولا در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ یا عمده فروشی‌ها متراژهای زیادی در نظر گرفته می‌شود و در مقابل برای کارهای مزونی متراژ کمتر و حتی کارهای تکی ممکن است مناسب باشد.

3.      تعداد رنگ‌ها:

اینکه طرح شما از چند رنگ تشکیل شده است از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در هنگام انتخاب تولید کننده مورد نظر به آن دقت کنید. دستگاه‌های مختلف توانایی چاپ رنگ‌های مختلفی را دارند. پس بهتر است قبل از شروع کار نمونه‌ای از طرح خود را تولید کننده بفرستید و از توانایی اجرای آن مطلع شوید. چرا که اگر تعداد رنگ‌های ماشین‌آلات متناسب با کارهای شما نباشد، نتیجه دلچسب و زیبا نمی‌شود.

4.      نوع فایل:

ما دو فرمت رنگی CMYK و RGB داریم. برخی از تولیدکنندگان تنها امکان چاپ به یکی از فرمت‌های رنگی را دارند و برخی دیگر هم مجهز به ماشین‌آلاتی هستند که هر دو فرمت را قبول می‌کنند. اطلاع از این مورد مهم است چرا که اگر فرمت اشتباهی را برای چاپ دیجیتال روسری بفرستید ممکن است برخی از رنگ‌ها آنطور که انتظار دارید در کار نهایی ظاهر نشوند.

5.      مدت زمان مورد نیاز:

هر تولید کننده بر حسب مقدار سفارشات خود و نوع دستگاه‌هایی که دارد، مدت زمان متفاوتی را ممکن است به شما ارائه دهد. اگر برای بازه زمانی خاصی به کارهای نهایی نیاز دارید، بهتر است در زمان سفارش این موضوع را از تولید کننده جویا شوید. برای مثال اگر قصد دارید که طرح خاصی را برای زمان‌هایی مانند روز مادر، عید نوروز و… داشته باشید، باید حتما زمان مناسبی برای این کار در نظر داشته باشید. با توجه به حجم بالای کارها در نزدیک زمان‌های پرفروش ممکن است در صورت عدم سفارش به موقع، محصولات در زمان مورد نظر شما آماده نشوند.

مدلینا انتخابی مطمئن برای چاپ دیجیتال انواع شال و روسری

مجموعه مدلینا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شال و روسری، به جز فروش به مشتریان تکی، فروش عمده شال و روسری هم دارد اما به جز دو مورد ذکر شده، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان محترم، امکان قبول سفارشات چاپ روسری بصورت دیجیتال و … را هم فراهم آورده است.

افرادی که سررشته‌ای در تولید شال و روسری ندارند، طرح‌های مختلف را می‌بینند اما متوجه پیچیدگی‌های آن نیستند. این در حالی است که صنعت شال و روسری صنعتی جذاب است اما مانند هر حرفه دیگری پیچیدگی‌های مربوط به خود را دارد. پس اگر به تازگی وارد این شاخه شده‌اید، یا قصد دارید کسب‌وکار خود را گسترش دهید، برای انجام این کار بهتر است که به دنبال افرادی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند باشید که چراغ راهی برای شما باشند.

مجموعه مدلینا مفتخر است که سال‌ها تجربه خود در تولید انواع شال و روسری و چاپ دیجیتال روسری را در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در بخش ارتباط با مشتریان در ارتباط باشید:

33996304 021 – 33996303 021