یک روسری و چندین استایل را می توانید با روسری های مدلینا به راحتی داشته باشید .  روسری ها و شال های تولید شده مجموعه مدلینا علاوه بر کیفیت عالی، ویژگی دیگه ای دارن که مشتری های زیادی از جمله سلبریتی ها و افراد معروف رو هم به خودشون جذب میکنن و درنتیجه مدلینا به برندی محبوب بین خانم های خوش پوش تبدیل میشه که اون هم طرح های خاص و منحصر به فرد هست.

استفاده از یک روسری یا شال با طرح و رنگ های زیبا، روش خوب و سریعی برای تبدیل یک تیپ ساده به استایلی خاص است. مثلا روزی شلوغ رو تصور کنین که باید برای مراسم یا قرار مهمی آماده بشین، در چنین شرایطی یک روسری یا شال شیک و زیبا میتونه به کمک تون بیاد و به عنوان پایه ی استایل تون مورد استفاده قرار بگیره.

طرح های متنوع مدلینا

برای مشاهده رنگبندی کلیک کنید

در بین طرح های متنوع کالکشن ها می تونین روسری ها و شال هایی رو ببینین که در هر گوشه از اون ها طرح متفاوتی به چشم میخوره. این روسری ها در عین حال که رنگ های متنوعی رو در بر میگیرن از یک تناژ دلنشین هم پیروی میکنن. شما می تونین با هر گوشه از اون یک تیپ خاص بسازین، و اون رو با رنگ های متفاوت و سبک های مختلف ست کنین در واقع وقتی از جهت های مختلف روی سر قرار بگیرن، نه تنها طرح، بلکه رنگ های متفاوتی دیده میشه. در یک کلام هر روسری یا شال میتونه نقش دو یا حتی سه تا با طرح های متنوع رو براتون داشته باشه.

برای مشاهده رنگبندی کلیک کنید

این طرح های خاص می تونن برای اون دسته از خانم هایی که پوشیدن لباس های متنوع و غیرتکراری از دغدغه هاشون هست یک انتخاب بسیار مناسب به شمار بیان. در واقع شما از یک شال یا روسری ثابت می تونین در عین حال برای استایل های سنتی، مجلسی، اسپرت و روزانه، اداری و … برای ست کردن با طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کنین.

برای مشاهده رنگبندی کلیک کنید

از یه شال و روسری دیگه چه چیزی بیشتر از این انتظار دارین؟