02133996303 با ثبت نام در وب سایت عضو باشگاه مشتریان مدلینا شوید و محصولات را با 10درصد تخفیف خریداری نمایید
02133996303 با ثبت نام در وب سایت عضو باشگاه مشتریان مدلینا شوید و محصولات را با 10درصد تخفیف خریداری نمایید

وبلاگ

تولیدی روسری و شال

تولیدی روسری و شال مدلینا طرح های تولید شده خود را،  باکیفیت بالا و با طرح و مدل های بسیار جذاب و همچنین قیمت های مناسب و اقتصادی عرضه می کند که این ویژگی ها جزو اصلی ترین دلایل خرید مشتریان است.

کارخانه شال و روسری مدلینا از برند های شناخته شده و قابل اعتماد در ایران است و این برند دارای سابقه طولانی در عرصه رقابت میباشد در مدل های جدید شاهد تنوع مدلی زیبایی میباشند.

انواع پارچه های تولیدی روسری و شال

انتخاب پارچه ومتریال مناسب برای تولید روسری و شال بسیار مهم است با توجه به تغییر فصل و آب و هوا و همچنین نوع استفاده و کاربرد محصول جنس شال و روسری مسلما متغییر می شود. خانم ها در روزهای گرم سال از روسری و شالی که جنس نازکی دارد و در روزهای سرد نیز شال و روسری که جنس ضخیم تری دارد را ترجیح می دهند.

پارچه ی نخی

روسری نخی و شال نخی تولیدی مدلینا از محبوب ترین محصولات این برند هستند زیرا این نوع از جنس و متریال برای فصول گرم سال به علت خنک و لطیف بودن و هادی حرارت بودن بسیار مناسب هستند و همچنین این که این نوع پارچه ها روی سر، سر نمی خورند و قیمت مناسبی نیز دارند.

پارچه ی ابریشمی

شال ابریشم و روسری ابریشم مدلینا دارای الیاف طبیعی و بادوام که مستحکم بودن، لطیف و سبک بودن آن ویژگی بارز این محصولات است. و شال و روسری هایی که از جنس پارچه ی ابریشمی هستند را برای تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد.

پارچه ی حریر

شال حریر و روسری حریر مدلینا از جنس پارچه ی حریر است که جنسی لطیف، خنک، نازک دارد و بیشتر برای استایل های مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع پارچه نسبت به پارچه ی نخی بیشتر از روی سر سر می خورد و البته نسبت به پارچه ی نخی گران تر است.

تولیدی روسری و شال مدلینا

فروشگاه شال و روسری مدلینا یکی از بهترین مراکز عمده فروشی و عرضه انواع روسری و شال با کیفیت بالا و قیمت مناسب از قبیل مدل های ایرانی و شال ترک و محصولات وارداتی  را عرضه میکنند جهت خرید میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

جدید ترین مدل های روسری مدلینا

44 / 54

Leave a Reply

Required fields are marked