به عنوان یک فروشنده و فعال در زمینه شال و روسری زنانه ، پیدا کردن یک کارخانه شال و روسری چیزی است که برای ادامه کار و موفقیت در کار خود نیاز دارید. چرا که تهیه محصولات خوب از یک تولید کننده، نه تنها هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد بلکه کمک می‌کند تا اجناسی خوب و مطابق مد روز را داشته باشید.

افراد زیادی هستند که در زمینه شال و روسری کار می‌کنند، ممکن است این فعالیت به صورت فیزیکی و یا اینترنتی و یا هر دو گزینه باشد، برخی به صورت تخصصی فقط در زمینه فروش شال و روسری فعال هستند، برخی در کنار سایر لباس‌ها، از جمله مانتو، شومیز، شلوار و… به فروش این محصولات می‌پردازند. در ادامه این متن مدلینا یک راهنمای کامل برای خرید و قیمت شال و روسری عمده ارائه می‌دهیم.

بازار شال و روسری ایرانی

مد و فشن در هر کشوری به فرهنگ مردم آن گره خورده است، لذا فعالیت در زمینه مد و لباس نیاز به شناخت کامل و مناسب از فرهنگ مردم دارد. همین امر موجب می‌شود که یک برند داخلی، بهتر سلیقه مخاطب خود را درک کند. از آنجایی که در ایران روش استفاده از شال و روسری با بسیاری از کشورها، مخصوصا کشورهای اروپایی متفاوت است، به همین دلیل یک کارخانه شال و روسری ایرانی نیاز خانم‌های ایرانی را بهتر درک می‌کند.

بسیاری از انواع شال و روسری‌هایی که در بازار ایران وجود دارند، بدون توجه به این نکات و توسط تولیدکنندگان خارجی طراحی و تولید شده‌اند. در نتیجه بدون درک درست از سلیقه ایرانی، نتیجه کار چندان دلچسب نخواهد بود. همچنین برای تولید یک روسری و یا شالی که مطابق با مد روز خانم‌های شیک‌پوش ایرانی باشد، باید از تولید کننده‌ای داخلی که تمامی جوانب را در نظر گرفته است، بهره گرفت. مدلینا با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، یک محصول مطابق سلیقه مشتریان ایرانی تولید کرده است.

این موضوع برای شما به عنوان یک فروشنده اهمیت زیادی دارد، چرا که محصولی که خریداری می‌کنید، هرچه در نگاه مشتری جذاب‌تر باشد، فروش شما هم بهتر خواهد بود.

طراحی اختصاصی
چاپ سیلک اسکرین
کیفیت بالای رنگ ها
بافت اختصاصی پارچه شال و روسری

در خرید عمده به چه نکاتی توجه کنیم؟

در صورتی که یک فروشنده هستید، باید خرید عمده شال و روسری انجام دهید. در خرید عمده، انتخاب یک کارخانه شال و روسری مناسب که محصولات مناسبی هم ارائه دهد اهمیت زیادی دارد و حتی سرنوشت کسب‌وکار شما را تعیین خواهد کرد، چرا که خرید خوب و با قیمت مناسب، منجر به فروش خوب و با سود مناسب خواهد شد. در ادامه به توضیح نکاتی می‌پردازیم که می‌توانند در خرید عمده به شما کمک کنند.

1.      مرغوبیت شال و روسری

شال و روسری یک وسیله مصرفی است، که ممکن است گاهی حتی تمام روز روی سر خانم‌ها باشد. جنس خوب و مناسب از مهم‌ترین نکات برای خرید شال و روسری است که مشتری مد نظر قرار می‌دهد. در نتیجه یک شال و یا روسری باکیفیت می‌تواند مشتری‌ها را به خرید ترغیب کند.

2.      قیمت مناسب

هر مشتری در خرید خود به دنبال کیفیت مناسب در برابر قیمت مناسب است. لذا صرفا قیمت کم اصل نیست، بلکه باید قیمت و کیفیت با هم تناسب داشته باشند تا مشتری شما حس خوبی از خرید خود کسب کند. اگر به عنوان یک فروشنده به دنبال ارزان‌ترین کارهای موجود در بازار باشید، احتمالا اجناسی با کیفیت پایین را ارائه خواهید داد که این امر موجب نارضایتی مشتری خواهد شد و شانس خود را برای خریدهای بعدی وی از دست خواهید داد.

از نظر متخصصان فروش، متقاعد کردن مشتری برای دفعه اول سخت است، اما اگر محصولی خوب ارائه دهید برای بار دوم مشتری با خیالی آسوده به شما مراجعه می‌کند. در نتیجه بهتر است که همه چیز را فدای قیمت نکنید، بلکه به دنبال خرید عمده از تولیدکنندگانی باشید که اجناسی باکیفیت اما با قیمت معقول و مناسب ارائه می‌دهند.

3.      انتخاب کارخانه شال و روسری با تنوع در محصولات

در وهله اول شما به عنوان یک فروشنده باید جنس‌های مختلفی برای نیازهای مختلف مشتریان خود داشته باشید. این تنوع باید هم در جنس و هم در طرح باشد. در اصطلاح بازاری باید «جنس شما جور باشد».

دقت داشته باشید که هر کدام از جنس‌های پارچه در انواع شال و روسری برای استفاده خاصی هستند. برای مثال روسری ابریشم بیشتر برای استفاده مجلسی هستند و شال و روسری نخی برای استفاده روزمره کاربرد دارند. همچنین شال و روسری موهر یا سایر جنس‌های ضخیم‌تر برای روزهای سرد سال کاربرد دارند.

طرح‌ها و رنگ‌بندی‌ها هم به همین صورت هستند. برخی از طرح‌ها برای شال و روسری مجلسی هستند، برخی دیگر برای استفاده در مناسبت‌های غیررسمی هستند. مثلا برای یک قرار دوستانه و…

4.      برند معروف

برندینگ روی یک کالا موجب می‌شود تا فروش آن محصول تضمین شود. این امر کار را برای فروشنده هم آسان‌تر می‌کند. مدلینا با صرف انرژی و هزینه و بهره‌گیری از نیروها و مشاورهای مطرح در زمینه برندینگ، اکنون به برندی شناخته شده در زمینه شال و روسری در بازار شال و روسری ایران تبدیل شده است. این موضوع کمک می‌کند تا فروش محصولات مدلینا راحت‌تر و بیشتر از سایر برندهای شناخته نشده باشد.

حتی در بسیاری از موارد دیده می‌شود که مشتری به دنبال خرید از یک برند مطرح مانند مدلینا است، یعنی بازاریابی از قبل انجام شده و کار شما تا حد زیادی ساده‌تر می‌شود.

مدلینا، یک کارخانه شال و روسری

مدلینا به عنوان یکی فعالین مطرح در زمینه تولید انبوه شال و روسری در بازار ایران، سال‌ها تجربه خود را به کار می‌گیرد تا محصولاتی متناسب با سلیقه ایرانی تولید کند. کارهای تولیدی در این مجموعه با ظرافت و دقت بسیار طراحی شده‌اند. این محصولات به جز همخوانی با سلیقه بانوان ایرانی، جنس و کیفیت مرغوبی دارند و در مقایسه با کیفیت با قیمت مناسبی هم ارائه می‌شود. همه این‌ها را در کنار سابقه چندین ساله و خوشنامی مدلینا و فعالیت‌های برندینگ مدلینا و همکاری با هنرمندان شناخته شده در سطح کشور قرار دهید که باعث شده این برند در سطح کشور شناخته شده باشد.

در صورتی که مایل به خرید عمده محصولات هستید، فرم ثبت درخواست خرید عمده را پر کنید.