راهنمای خرید روسری دخترانه مدلینا با طرح های و مدل های متنوع  و مطابق آخرین مدهای روز به دختر های شیک پوش  کمک می کنه تا بتوانید روسری مناسب با استایل، فصل و موقعیت را انتخاب کنید و استایل خاص و مدرن و طبق سلیقه خودشون رو بسازند و چهره ای زیبا برای خود ایجاد کنید و در هر جمعی بدرخشید.

انواع روسری دخترانه

امروزه همه افراد به خصوص دختر ها توجه زیادی به ظاهر خود دارند و سعی می کنند تا پوشش خاص و زیبایی داشته باشند و به دنبال روسری هایی هستند که از لحاظ رنگ و مدل همخوانی حذابی با انواع استایل های چهار فصل  داشته باشد.

روسری پلیسه

 این نوع از روسری ها یکی از پرطرفدار محصولات مدلینا است که در انواع مختلف ساده، تک رنگ و طرح دار با رنگ های متنوع و جنس بسیار با کیفیت تولید و عرضه می شود.

روسری ژاکارد

متریال این جنس از روسری ها بسیار لطیف و راحت و به راحتی چروک نمی شوند و برای دختر خانم های با سلیقه با استایل های لاکچری و رسمی، یک گزینه بسیار مناسب هستند.

روسری مجلسی

برای استایل رسمی و حضور در مهمانی ها و مراسمات عموما از روسری های حریر، ابریشم و ساتن استفاده می شود و مدلینا با تنوع مدل و طرح های خاص و شیک و طیف رنگی متنوع دست شما را برای انتخاب یه روسری مجلسی مناسب باز می گذارد. بعضی از مدل‌های مجلسی با المان‌های نظیر نگین، سنگ، پولک تزئین می‌شوند و زیبایی روسری را دو چندان می‌کند.

روسری نخی

این نوع از روسری از محبوب ترین انواع روسری است که با جنس لطیف، سبک و خنک بسیار مناسب فصول گرم سال است. روسری های نخی مدلینا دارای رنگ ها و طرح های بسیار شاد و زیبایی هستند که معمولا توجه دخترهای شیک پوش را به خودشان جلب می کند.

مینی اسکارف یا بیبی اسکارف

این مدل از روسری ها بین دختر خانم ها بسیار پر طرفدار است زیرا می توانند با طرح و رنگ های متنوع و شیک آن ها استایل های خود را منحصر به فرد کنند و استایل چشمگیری داشته باشند.

خرید روسری دخترانه

دختران معمولا لباس های اسپرت را برای مهمانی ها و روزمره خود به مجلسی ترجیح می دهند و برای ایجاد هارمونی و ست نمودن در کل استایل و تیپ خود باید به جنس و رنگ شال و روسری خود خیلی اهمیت می دهند.

مجموعه مدلینا کارخانه شال و روسری  با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه ی ارائه این محصولات یکی از برترین عرضه کنندگان  روسری های دخترانه در سطح کشور است و شما می توانید برای خرید انواع روسری در جنسهای مختلف و رنگبندی های زیبا به مدلینا مراجعه کرده و با کمترین قیمت با کیفیت ترین روسری را ثبت سفارش کنید.

جدید ترین مدل های روسری مدلینا