رنگ سال 2022

موسسه رنگ پنتون در آمریکا از رنگ سال 2022 رونمایی کرد، این رنگ به نام very peni به رنگ آبی بنفش (اسطوخودوسی) می باشد. شرکت پنتون با انتخاب این رنگ قصد دارد تا خلاقیت را در افراد تقویت کند. این رنگ برگرفته از رنگ گل اسطوخودوس می باشد. این رنگ بسیار زیبا اطمینان و ثبات رنگ آبی را در کنار هیجان رنگ قرمز به همراه دارد.

رنگ آبی بنفش

رنگ سال 2022 از ترکیب دو رنگ آبی و بنفش می باشد که هر کدام از این رنگ ها از روانشناسی مخصوص خود برخوردار می باشند.

روانشناسی رنگ آبی

این رنگ بسیار زیبا دارای خاصیت آرامش دهی و همچنین تسکین دهنده می باشد. رنگ آبی باعث فعال شدن خلاقیت و تحرک در انسان می شود. افرادی که به رنگ آبی علاقه دارند افرادی هستند که عناصر آب و طبیعت را دوست دارند.

روانشناسی رنگ بنفش

رنگ بنفش رنگ عرفان و معنویت نامیده  می شود که خود این رنگ از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز می باشد. رنگ بنفش بین عقل و احساسات هماهنگی ایجاد می کند و مرزی بین معنویات و مادیات محسوب می شود. این رنگ بسیار خوشرنگ نماد سلطنت، شجاعت، ارزش و اصالت می باشد.

با رنگ آبی بنفش سال 2022 چه رنگ هایی رو ست کنیم؟

شاید برای شما ست کردن این رنگ با رنگ های دیگر دشوار باشد، اما برخلاف نظرات شما ست کردن با این رنگ بسیار آسان می باشد زیرا این رنگ از ترکیب رنگ های آبی، بنفش و قرمز می باشد.

رنگ آبی:

رنگ سال 2022 را می توانید با شلوار های جین و شال و روسری آبی تیره ست کنید. شال های موهر با رنگ های آبی گزینه ی بسیار مناسبی برای مانتو با رنگ آبی بنفش می باشد.

ست مجلسی با رنگ سال:

برای ست مجلسی و شیک شما می توانید از کت و شلوار به رنگ سال استفاده کنید و برای پوشاندن موهای خود روسری ابریشمی ژاکارد به رنگ آبی تیره را می توانید در ست کردن به کار ببرید.

رنگ صورتی:

استفاده از شال و روسری صورتی و یا سرخابی نیز گزینه ی مناسبی برای ست کردن با رنگ سال می باشد. رنگ صورتی نیز یکی از رنگ های جذاب و مورد علاقه ی بسیاری از دختران می باشد و ترکیب صورتی با بنفش ترکیب بسیار زیبایی می شود.

ست اسپرت با رنگ سال:

برای ست اسپرت با رنگ سال 2022 آبی بنفش می توانید از شلوار های جین و شال ها اسپرت استفاده کنید. شال نخ موهر و یا شال های موهر دورو به رنگ های سرخابی و یا صورتی بهترین گزینه برای تیپ های اسپرت می باشند.

رنگ سفید:

رنگ سفید توانایی ست شدن با تمام رنگ ها را دارد. ترکیب این رنگ خنثی با رنگ سال 2022 بسیار عالی می شود. برای دوستان ساده پسند توصیه می شود تا از شال و روسری سفید برای ست کردن با رنگ آبی بنفش استفاده کنند. از این رنگ هم می توان در استایل های مجلسی و هم اسپرت استفاده کرد.

مدلینا یکی از بزرگترین فروشگاه های شال و روسری ایران تولید کننده شال و روسری در طرح و مدل های متنوع و طیف های رنگی جذاب و خاص برای سنین مختلف دختران و بانوان خوش سلیقه است.

شما عزیزان می توانید با استفده از فیلتر رنگ در قسمت همه محصولات، شال و روسری های مدلینا را در طیف رنگی معرفی شده مشاهده کنید.

همچنین رنگ سال گذشته را می توانید در قسمت شال و روسری رنگ سال 2021 مشاهده کنید.