ست کردن شال و روسری با مانتو لینن یکی از مباحث مطرح در زمینه مد و دنیای فشن در تابستان امسال است چرا که مانتوهایی از این جنس این روزها بسیار محبوب هستند. پارچه لینن یک نوع پارچه طبیعی است که از الیاف کتان تهیه می‌شود. این پارچه به دلیل خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از قدیم‌الایام تا به امروز در صنایع مد و پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف آن از ریشه‌های گیاه کتان بدست می‌آیند و پس از فرآیندهایی به شکل نخ تبدیل می‌شوند که سپس به پارچه تنظیم می‌شوند.

این بسیار خنک و تنفس‌پذیر است، به همین دلیل در فصل‌های گرم سال به عنوان یک گزینه مناسب برای لباس‌های تابستانی محبوب، به خصوص مانتو و شومیز، استفاده می‌شود. خاصیت جذب رطوبت آن، باعث ترکیبی ایده‌آل بین خنکی و خشکی می‌شود. همچنین، به دلیل قدرت خوبی در کشش و مقاومت در برابر سایش، مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و گزینه‌ای با دوام به شمار می‌رود. در ادامه این بخش به بررسی نکاتی می‌پردازیم که برای ست کردن این لباس‌‌ها به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

ست کردن شال و روسری با مانتو لینن

پارچه لینن علاوه بر مزایای فیزیکی خود، از لحاظ ظاهری نیز جذابیت بالایی دارد. ظاهر نساجی و بافت محکم آن به لباس‌هایی از این جنس استایل شیک و کلاسیکی بخشیده است. همچنین، پارچه لینن به راحتی رنگ‌بندی می‌شود و قابلیت قرارگیری در طرح‌ها و پرینت‌های متنوع را داراست که امسال هم می‌توانید انواع مانتوهای نقش دار با این جنس پارچه را در بازار ببینید.

این پارچه به صورت طبیعی از خواصی مانند خنکی، مقاومت و ظاهر زیبا بهره‌مند است و به عنوان یک پارچه محبوب و متنوع در صنعت مد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از لباس‌های تابستانی ساده تا لباس‌های مجلسی و فرمال این پارچه کاربرد دارد، به خصوص برای افرادی که به استایل‌های مینیمال، ساده و راحت جذب می‌شوند. اگر یک مانتو یا شومیز از جنس لینن دارید و به دنبال یک روسری یا شال مناسب برای ست کردن با این لباس هستید، مدلینا به عنوان طراح و تولیدی روسری و شال با سال‌ها سابقه در این زمینه آماده است تا به شما کمک کند تا گزینه مناسب برای تابستان امسال خود را انتخاب کنید.

1. مینی اسکارف ژاکارد

در حالی که پارچه‌های ژاکارد گزینه‌ای برای همه فصل‌ها هستند، با طرح‌های زیبا و نسبتا ساده خود می‌توانند گزینه خوبی برای تکمیل یک مانتو از جنس لینن باشند. چه پارچه شما طرح دار باشد و چه ساده، این نوع از روسری‌ها پیشنهاد مناسبی هستند. شما می‌توانید رنگ آن را با توجه به سایر لباس‌ها و اکسسوری‌‌های خود انتخاب کنید. برای مثال اگر لباس شما رنگی نود و ساده دارد، می‌توانید با کیف و کفش و روسری مشکی یا قرمز ست کنید و یا یک پالت رنگی نود را با رنگ‌های کرم و سفید انتخاب کنید. در نهایت مینی اسکارف ها با توجه به سایز کوچکی که دارند، گزینه مناسبی برای استایل‌های اسپرت و یا روزهایی هستند که قصد دارید استایل راحت اما در عین حال شیکی داشته باشید.

2. ابریشم‌های طرح دار

انواع شال و روسری از جنس ابریشم با طرح‌های شلوغ هم روی مد هستند هم گزینه خوبی برای تکمیل استایل شما با مانتو و شومیز لینن به شمار میروند. این اکسسوری‌ها با طرح‌های شاد و زنده خود می‌توانند جان تازه‌ای به استایل شما بدهند و برای آن دسته از افرادی که به استایل‌های ساده و مینیمال علاقه‌ای ندارند گزینه مناسبی هستند. البته پیشنهاد می‌شود اگر پارچه مانتوی شما طرح دار است، از این گزینه استفاده نکنید.

شال لینن 

برای آن دسته از افرادی که به استایل‌های مینیمال و ساده علاقه دارند، انتخاب یک شال ساده هم گزینه مناسبی به شمار می‌رود. به طور کلی پارچه‌های لینن با توجه به بافت سبک و زیبایی که دارند گزینه مناسبی برای طرفداران استایل مینیمال و ساده هستند. شما می‌توانید از رنگ‌های ساده در پالت رنگی لباس‌های خود استفاده کنید و مانتو لینن خود را با یک روسری لطیف و زیبا از همین جنس ست کنید.

خرید شال و روسری برای مانتو لینن

به طور کلی ست کردن شال و روسری با مانتو لینن برای خانم ها مهم است، چرا که این پارچه‌ها برای مانتو بسیار محبوب و در عین حال راحت هستند. لینن پارچه ای طبیعی است که از الیاف گیاه کتان تهیه می شود. این یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین پارچه‌های دنیاست و قرن‌هاست که برای پوشاک، ملافه و سایر منسوجات استفاده می‌شود. این پارچه در صنعت مد، به خصوص لباس‌های تابستانی کاربرد زیادی دارد. چرا که قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد در نتیجه با از بین بردن رطوبت از پوست به خنک و خشک نگه داشتن شما کمک می کند. این باعث می شود برای لباس های فعال یا برای پوشیدن در هوای گرم و مرطوب گزینه ای عالی باشد.در عین حال پارچه‌ای خنک و قابلیت تنفس است، به این معنی که اجازه می دهد هوا آزادانه در گردش باشد. این به شما کمک می کند تا در هوای گرم خنک و راحت باشید.

اما در کنار تمامی موارد ذکر شده بسیار بادوام است که می تواند در برابر شستشو و… مقاومت کند. همچنین ضد چروک است، بنابراین لازم نیست نگران به نظر رسیدن آن بعد از یک روز طولانی باشید. این پارچه‌های نرم و خنک از استایل‌های محبوب این روزها به شمار می‌روند که در انواع پیراهن، مانتو و شومیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.