بهار فصل زیبایی و نو شدن است. اگر هنوز شال و روسری بهار امسال تون و استایل مد روز این فصل رو انتخاب نکردین در این مطلب با ما همراه باشیدن. کالکشن بهار مدلینا می تونه گزینه ای مناسب برای استایل شما باشه تا شال و روسری مناسبی برای این فصل انتخاب کنین و یک استایل عالی بسازین .

قرمز از ترندهای بهاره امسال است، رنگی تند، گرم و پرانرژی که می تونه حال و هوای متفاوتی به تیپ شما ببخشه. انتخاب یک شال با طرحی قرمز می تونه حس اعتماد به نفس شما رو هم به شخص مقابل منتفل کنه.

طرح های گل دار از گزینه های محبوب شال و روسری بهار هر سال هستن، این شال با داشتن ترکیب رنگی شاد و زنده، حس و حال خوبی به استایل شما می بخشه به علاوه به دلیل استفاده از چندین رنگ در راحتی می تونه با لباس های مختلفی ست بشه.

یکی از رنگ های غیر قابل پیش بینی بهار امسال رنگ سبز بود اما ست کردن اون با رنگ صورتی یک استایل بهاره عالی می سازه. این روسری نه تنها رنگ مناسبی برای فصل داره بلکه جنس نخی اون رو به یک انتخاب راحت و سبک تبدیل می کنه.

هر شال و روسری برای یک مناسبت می تونن مناسب باشن  اما یک رنگ زیبا برای شال و روسری بهار که گرم و در عین حال لطیف باشه و هم برای مراسم های رسمی و هم غیر رسمی مناسب باشه رنگ های صورتی و گلبهی ملایم هستن، به خصوص وقتی در جنس های ابریشمی ارائه بشن می تونن لطفات بهاری داشته باشن.

زرد از رنگ های دیگه شال و روسری 1400 هست، یک رنگ پرانرژی که می تونه این حس رو در استایل تون بوجود بیاره و سبکی جسورانه برای شما بسازه. این شال نخی می تونه یه انتخاب راحت برای شما هم باشه.