شال و روسری مناسب هر فصل رو می شناسید ؟ می دونید برای هر فصل چه جنس شال و روسری مناسبه؟ برای انتخاب شال و روسری ضخامت و جنس اون از گزینه های مهم هستن که برای هر خانمی یکی از اولویت ها به حساب میان. در واقع یکی از چالش های انتخاب و خرید غیر حضوری شال و روسری این هست که نمی تونیم با لمس کردن متوجه جنس و ضخامت بشیم و باید از طریق توضیحات متوجه بشیم. در فروشگاه مدلینا در توضیحات هر محصول جنس اون و نکاتی مثل امکان لیز خوردن و … ذکر شده. اما آیا با خوندن اسم هر جنسی متوجه میشین که برای چه فصلی مناسبه؟

مدلینا در این راهنمای انتخاب شال و روسری بهتون توضیح میده که برای هر فصلی چه جنس شال و روسری مناسبه تا انتخاب رو براتون راحت تر کنه.

انتخاب جنس شال و روسری فصل بهار

فصل بهار هم روزهای گرم داره هم خنک. به جز روزهای گرمی که مثل تابستان هستن، برای آب و هوای معتدل بهاری می تونین از شال و روسری با جنس ابریشم این جنس هم طرح و رنگ های مناسب این فصل هستن.

شال و روسری مناسب فصل تابستان

هیچ چیزی بیشتر از یه شال و روسری ضخیم و گرم نمی تونه توی روزهای گرم تابستانی آزار دهنده باشه. جنس شال و روسری مناسب فصل تابستان جنس نخ  هست، به جز اون می تونین از گزینه های جنس حریر ، یا جنس نخ ابریشم هم استفاده کنین.

جنس شال و روسری مناسب فصل پاییز

در فصل پاییز که هوا معتدل هست و کم کم به سمت سرد شدن پیش می ره، به جز جنس شال و روسری هایی که برای فصل زمستان مناسب هستن، می تونین از جنس ویسکوز یا جنس کتان . جنس ویسکوز ژاکارد هم مثل ویسکوز گزینه خوبی به حساب میاد و در واقع به ویسکوزهایی گفته می شه که در خود پارچه طرح و گل دیده می شه.

شال و روسری های گرم مناسب فصل زمستان

در روزهای سرد زمستان یه شال و روسری گرم می تونن حس خوبی بوجود بیارن. جنس موهر و جنس وول از گزینه های مناسب این فصل به حساب میان.

روسری ها و شال هایی هم هستن که تو هر چهارفصل سال استفاده می‌شن. تا اینجا شما با شال و روسری مناسب هر فصل آشنا شدید و می‌تونید انتخاب دقیق‌تری موقع خرید اینترنتی شال و روسری داشته باشید .