راهنمای انتخاب شال و روسری مجموعه مطالبی هست که به شیک پوشی شما کمک میکنه . شال و روسری یکی از اکسسوری های کمدتون هستن که می تونن جزئیات زیبا  برای استایل شما بسازن و یک تیپ شیک بوجود بیارن.

با شال و روسری می تونین رنگ های بیشتری به تیپ تون اضافه کنین یا وقتی رنگ های زیادی در سایر بخش های لباس ها به کار بردین، تیپ تون رو به تعادل برسونین و در کل با یک انتخاب هوشمندانه استایل تون رو زیباتر کنین.

راهنمای انتخاب شال و روسری با مدلینا

مدلینا با طرح های منحصر به فرد و مطابق آخرین مدهای روز به کمک خانم های شیک پوش اومده و با ارائه 5 نکته و یک راهنمای انتخاب شال و روسری کمک می کنه تا استایل منحصر به فرد خودشون رو بسازن.

  1. برای استفاده از طرح ها و رنگ ها شجاع باشین. درسته که یکی از اشتباهات در زمینه مد و استایل  استفاده از لباس های طرح دار در کنار همدیگه هست، اما این پیشنهاد رو از راهنمای انتخاب شال و روسری قبول کنین، استفاده نکردن از طرح ها هم می تونه تیپ شما رو خیلی ساده و کسل کننده کنه پس می تونین از یک شال یا روسری با رنگ روشن و شاد و طرح های هیجان انگیز استفاده کنین.
  2. به خاطر داشته باشین هر روسری برای یک مناسبت هست، پس متناسب با موقعیت اون رو انتخاب کنین.
  3. در کالکشن های مدلینا شال و روسری هایی هستن که می تونین با یک روسری چندین استایل بسازین. ویژگی این روسری ها داشتن طرح های مختلف در گوشه هاشون هست که همین دست شما رو برای ست کردن باز میذاره، داشتن یکی از این روسری ها می تونه کمک زیادی به شما بکنه.
  4. همیشه لازم نیست شال و روسری شما کاملا با سایر لباس ها ست باشن. اگر مانتو و شلوارتون رنگ های روشن و متفاوتی هستن، یک روسری با رنگ خنثی می تونه به کمک تون بیاد، اگر سایر اجزای تیپ تون رنگ های خنثی مثل مشکی یا طوسی هستن، این راهنمای انتخاب شال و روسری پیشنهاد می ده که از یک روسری با رنگ شاد و روشن استفاده کنین.
  5. به جنس پارچه ها دقت کنین، هر جنس پارچه ای می تونه برای یک تیپ و موقعیت مناسب باشه. مثلا یک شال و روسری نخی در حالی که سبک و راحت هستن و برای روزهای گرم و موقعیت هایی مثل محل کار مناسبن، جنس ابریشم برای مناسبت های رسمی و مهمانی ها به کار میان و جنس موهر برای روزهای سردتر انتخاب های بهتری هستن.