فروشگاه شال و روسری مدلینا ارائه دهنده و تولید کننده انواع مدل های متنوع و مدرن شال و روسری از برترین برندهای ایرانی و خارجی می باشد. و شما می توانید جدیدترین محصولات موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی در سایت مشاهده کنید.

در ایران شال و روسری هم جنبه حجاب دارد و هم نقش کلیدی روی استایل و تیپ شما می گذارد، اکثر خانم و دختران شیک پوش و خوش سلیقه مدل های متنوع و طیف های رنگی زیادی از شال و روسری را در کشو و کمد خود دارند که متناسب با مکان و نوع پوشش خود، رنگ و جنس و قواره شال و روسری خود را انتخاب و متناسب با تیپ و استایل روز مد نظرشان، شال و روسری را ست می‌نمایند.

انواع مدل شال و روسری

شال و روسری نخی : شال نخی يا روسری نخی مدلینا دارای متریال با کیفیت پنبه ای مي باشد که به راحتي شست و شو مي شوند، به دليل عبور دادن گرما از خود و خنك بودن ، مناسب ترين جنس شال يا روسری براي فصل گرماست که روس سر به خوبی می ایستند.

شال و روسری حرير : شال حریر و روسری حریر مدلینا با تنوع بی نظیر مدل و جنس بسیار با کیفیت، لطیف، سبک و نرم طرفداران بسیاری دارند ولی به نسبت نوع نخی، قيمت آن گران تر است. و بيشتر در استایل های مجلسی و رسمی كاربرد دارند.

شال و روسری ابريشم : شال يا روسری ابريشم  مدلینا سبك و لطيف و مقاوم هستند، چهار فصل استفاده شده و دير تر چروك مي شوند، معمولا برای استایل های لاکچری و رسمی یک گزینه بسیار مناسب هستند. روسری ابریشم در دسته بندی روسری مجلسی نیز قرار می‌گیرد .

خرید از فروشگاه شال و روسری

در انتخاب شال و روسری جذاب، به پارامترهای مختلفی باید توجه کرد. از جمله موارد مهم انتخاب رنگ بندی، طرح دار بودن و یا طرح ساده و… میباشند که با توجه به پوشش خود و استایل خود، انواع استایل های زیبا را ست کنید.

یکی از نکات مهم انتخاب فصول هستند در فصول بهار و تابستان معمولا جنس الیاف نخ استفاده می شود که بسیار لطیف و خنک است و در فصول سرد پاییز و زمستان شال و روسری با جنس و متریال موهر از محبوب ترین محصولات مدلینا است که به دلیل ضخامت و لطیف بودن یکی از برکاربردترین محصولات است.

مدلینا فروشگاه تخصصی  شال و روسری و تولیدی روسری و شال درایران با ضمانت اصالت کالا، تنوع محصولات مطابق سلایق بانوان و دختران و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی خرید آنلاین را برای شما آسوده میکند.