رنگ های شال و روسری تابستان 99 رو می شناسید ؟ برای مدل شال و روسری تابستانی ایده ای دارین؟ مدلینا برای هر فصل مطابق با آخرین ترندهای دنیای مد کالکشن های متنوعی رو آماده می کنه که می تونین برای استایل شیک تون ز اون ها استفاده کنین. در این مطلب به معرفی انواع شال و روسری تابستانی میپردازیم که بتونین برای خوشتیپی هر چه بیشتر ازشون استفاده کنین.

رنگ های شال و روسری تابستان 99 چی هستن ؟

در اوائل سال میلادی همه در مورد رنگ سال که همون  آبی کلاسیک بود شنیدیم به جز خود این رنگ، برای تابستان آبی های ملایم هم از ترندهای روز هستن. پس یکی از رنگ های شال و روسری و تابستان 99  طبق های آبی ملایم هستن، پر از حس خنکی و آرامش، برای یک استایل باطراوت تابستانی.

رنگ سفید از رنگ های مناسب برای انواع شال و روسری تابستانی امسال هست، چون به جز اینکه یه انتخاب خنک به حساب میاد، از رنگ های پرطرفدار در کالکشن های برندهای مطرح هم هست. به علاوه یه شال سفید به راحتی با رنگ های زیادی قابلیت ست شدن دارن. اگر طرفدار سفید ساده نیستین پیشنهاد شال و روسری سفید طرح دار رو بهتون میدیم.

طبف های مختلف رنگ سبز رو در بین خرید شال و روسری تابستان خودتون قرار بدین. این رنگ ها حس تازگی رو به استایل شما میارن.ست کردن این رنگ، با رنگ هایی مثل قرمز، سفید، بژ انتخاب های هوشمندانه ای به حساب میاد.

یه پیشنهاد عالی برای انتخاب رنگ های شال و روسری تابستان 99 طیف های مایل به بژ هستن. هر شال و روسری برای یک مناسبت هستن، اما این رنگ می تونه هم برای مناسبت های رسمی و هم غیررسمی مناسب باشه. به علاوه با رنگ های زیادی از جمله آبی و همینطور پارچه های جین به خوبی ست می شه.

رنگ های روشن چند سالی هست که به کالکشن های فصل گرم اضافه شدن . طیف های مختلف بنفش روشن یکی دیگه از رنگ هایی هست که موقع انتخاب مدل شال و روسری تابستانی می تونید روشون فکر کنید . رنگ بنفش از اون هایی هست که هر کسی به دنبالش نمیره، اما اون دسته از آدم هایی که انتخاب می کنن می تونن استایل شیک و منحصر به فردی برای خودشون بسازن.