شما می تونین با انتخاب شال و روسری مد روز از مدلینا، تیپ شخصی‌تون رو امضا کنین. شال و روسری بخشی از لباس هست که صورت شما رو قاب می‌کنه . در وهله اول شاید حتی بیشتر از سایر اجزا به چشم بیننده بیان. اما چطور می‌تونیم شال و روسری مد روز انتخاب کنیم؟ در ادامه مدلینا که هست یک راهنمای انتخاب شال و روسری برای شما آماده کرده.

شال و روسری مد روز انتخاب کنین

دنبال کردن مد روز یکی از موضوعات چالش‌برانگیر برای خانم‌های شیک پوش هست. چه چیزی انتخاب کنیم که مد باشه؟ چطور هم مطالبق مد باشیم و هم همیشه شیک به نظر برسیم؟ از چه برندی انتخاب کنیم؟ چقدر هزینه کنیم؟ تا چند وقت از اون استفاده کنیم؟ و …. قبل از ورود به این مبحث شما رو با موضوع فست فشن آشنا می کنیم.

فست فشن چیست؟

فست فشن به تولید انبوه از لباس‌های کم کیفیت و ارزان قیمت گفته می‌شه، این لباس‌ها از ترندهایی پیروی می‌کنن که خیلی زود از مد روز خارج می‌شن و نهایت عمر اون‌ها یک فصل از تقویم مد و فشن هست.

هیچ‌کس دوست نداره وقتی چند سال دیگه به عکس‌هاش نگاه می‌کنه با خودش بگه «این چه لباسی بود من پوشیدم؟» حسی ناخوشایند که شاید خیلی از ما تجربه کرده باشیم، لباس‌هایی که اون روزها مد روز بودن، اما حالا خوشایند نیستن. اما فست فشن‌ها دقیقا همون‌هایی هستن که چند سال بعد این حس رو به شما منتقل می‌کنن.

یک استایل همیشه شیک داشته باشیم

استایلی که همیشه شیک و زیبا باشه، نقطه‌ی مقابل فست فشن هست. لباس‌هایی با جنس‌های مرغوب، مناسب برای استفاده طولانی مدت، با قیمتی بالاتر اما بدون تاریخ مصرف. با انتخاب چنین لباس‌ها و شال و روسری هایی نه تنها در این روزها شیک هستین بلکه همیشه حس خوبی نسبت به استایل‌تون خواهید داشت.

پس برای داشتن استایلی شیک و اصیل باید سعی کنیم از فست فشن‌ها دوری کنیم. این لباس‌ها شاید هزینه‌ی بیشتری در موقع خرید داشته باشن، اما در عوض نه تنها کیفیت خوبی دارن، بلکه برای مدت خیلی بیشتری هم قابل استفاده هستن و شما را به یک شیک پوش واقعی تبدیل می‌کنن.

مدلینا با شال و روسری های مد روز اما شیک

همه‌ی تولید کنندگان و طراحان مطرح دنیا از برندهای معروف مخالف جریان‌های فست فشن هستن. مدلینا هم مثل هر برند مطرح و باکیفیت دیگه‌ای، به عنوان یکی از تولید کننده ها و فروشنده عمده شال و روسری ایرانی در عین حال که شال و روسری با طرح های روز دنیا تولید می‌کنه، از فست فشن هم دوری می کنه.

برای انتخاب شال و روسری مد روز مد نظر داشته باشین که رنگ‌های هر کالکشن شال و روسری مدلینا مطابق با آخرین مدهای روز جهان هستن، اما در عین حال شما رو محدود به مصرف کوتاه مدت نمی‌کنن. کیفیت بالا و طرح هایی منحصر به فرد دارن که می‌تونین تا مدت‌ها از داشتن اون‌ها در کمدتون لذت ببرین و در ست‌های مختلف استفاده کنین.

شما از یه شال و روسری خوب چیزی بیشتر از این انتظار دارین؟ 🙂