شال و روسری هدیه

درسته که شال و روسری یک هدیه خوب برای خانم ها به حساب میاد اما انتخاب اینکه به هر خانم چه طرح و مدلی رو بدیم چالش مهمی هست. کادو دادن چیزی که مورد پسند فرد مقابل مون باشه حس خوبیه، پس اگر میخواین روسری یا شال هدیه بدین، در این انتخاب باید فاکتورهای زیادی رو مد نظر قرار بدین. مدلینا در این راهنمای انتخاب شال و روسری به توضیح اون ها می پردازه.

انتخاب رنگ هدیه

در انتخاب رنگ علاوه بر رنگ مورد علاقه فرد باید رنگ هایی که معمولا برای لباس هاش انتخاب می کنه رو هم بشناسین. شما می تونین یه شال تک رنگ ساده یا بدون طرح اما با چند رنگ انتخاب کنین، مثل شال و روسری های ابر و بادی. یا اصلا سراغ گزینه های طرح دار برین که دست تون رو در انتخاب رنگ باز میذارین.

طرح دار

ابر و بادی

ساده

انتخاب طرح برای شال و روسری هدیه

در این مورد اول باید انتخاب کنین که شال و روسری ساده میخواین یا طرح دار. گزینه های ساده بیشتر مناسب تیپ های اسپرت و روزانه هستن. اما علاوه بر پارچه های ساده، پارچه هایی هستن که در بافت اون ها طرح هایی هست. این مورد هم برای تیپ های اسپرت و هم رسمی تر مناسبن. موضوع بعدی انتخاب در نوع طرح هست. طرح هایی هستن که بیشتر برای استایل های روزمره کاربرد دارن و طرح هایی هستن که به استایل های رسمی تر میخورن.

طرح برای استایل رسمی

طرح مناسب استایل روزانه

ساده با پارچه های طرح دار

انتخاب جنس برای شال و روسری هدیه

اول اینکه باید بدونین یک شال و روسری ضخیم لازم دارین یا نازک؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میدیم اول مطلب راهنمای انتخاب شال و روسری برای هر فصل رو بخونین. موضوع بعدی باید مد نظر داشته باشین که بعضی از خانم ها حتی در فصل های سرد هم گزینه های ضخیم رو انتخاب نمی کنن. اگر برای کسی میخواین  هدیه بگیرین که در اکثر اوقات حس گرما داره، گزینه های جنس وول  و جنس موهر رو کنار بذارین و از بین جنس های نخ انتخاب تون رو انجام بدین.

در فروشگاه مدلینا برای هر روسری گزینه ای هست که نشون میده اون روسری امکان لیز خوردن رو داره یا نه. اگر میخواین یه شال و روسری برای استفاده روزمزه داشته باشین پس گزینه هایی که امکان لیز خوردن دارن رو از انتخاب هاتون حذف کنین.

نکته نهایی برای انتخاب شال و روسری هدیه

حالا که همه گزینه های بالا رو خوندین و بهشون فکر کردین، مدلینا به شما پیشنهاد می ده تیپ و استایل کسی که میخواین به اون هدیه بدین رو در ذهن تون مجسم کنین. مشابه گزینه ای که انتخاب کردین رو تا حالا دیدین که استفاده کنه؟ به نظرتون مناسب اون فرد هست؟ اگر پاسخ تون مثبته پس همین حالا انتخاب و خرید غیر حضوری شال و روسری تون رو انجام بدین. اگر نه یک بار دیگه در فروشگاه مدلینا بچرخین تا گزینه مناسب تری رو پیدا کنین.